Pages

sunnuntaina, lokakuuta 22, 2006

Jälkihöpinöitä

Mitenköhän tuo edellinen postaus liittyi luovuuteen ja kirjoittamiseen? Ehkä siten, että kirjoittaminen on ajattelemista eli ajatteleminen on kirjoittamista. Minä vain pistin tunteita, kysymyksiä ja ajatuksia "paperille".

En halua olla nyt tällä hetkellä kenellekään ilkeä. Rahasta en edelleenkään pidä. En ymmärrä rahan päälle ollenkaan. Olen pihi, mutta silti velkainen. Omituista.

Nyt alkoi syysloma. Miten selviän viikon ilman kivikoulun luovaa, vapaata ja inspiroivaa ilmapiiriä?

4 kommenttia:

Rita A kirjoitti...

Kaikki liittyy kaikkeen, sanon minä. Ajattelu on tärkeää, jopa välttämätöntä. Niin, ja yritäpä olla ajattelematta niin huomaat että se ei onnistu.

Mitenkö selviät ilman koulun ilmapiiriä? Loistavasti. Luovuus syntyy muun muassa tyhjyydestä. Sitä paitsi tyhjällä tilalla on taipumus täyttyä. Uusi blogikin on sinulle katsastettavaksi - tervetuloa.

HeidiR kirjoitti...

Hei, kiva!

Minä kun juuri olin miettinyt, että mikset enää kirjoita mun blogiini ja miksen mä enää kirjoita sun blogiin...

Eikö aiheet kohtaa? ;)

sahrami kirjoitti...

Mukavaa lomaa heidihahmo!

Rutiinien rikkoutuminenkin loman merkeissä voi tehdä välillä luovuudelle hyvää. :)

Anonyymi kirjoitti...

Hei!
Mikäli kaipaat uutta inspiraatiota tai kommentteja elämääsi, tervetuloa:
http://www.nakokulma.net