Pages

torstaina, elokuuta 09, 2007

Huh, mikä ihana into

En ole paljon kirjoitellut tänne blogiin. Kuvia lisännyt ja jotain runoillut. Miksikö?

Minä olen käyttänyt lähes jokaisen tietokonehetkeni luovaan kirjoittamiseen. Olen osallistunut jo kahteen kirjoituskilpailuun, ja taas on kolmas deadline käsillä. Rajapinta-kisan deadline on 15.8.,joten työ on saatava postiin maanantaina. Huh.

Olen käsittämättömän tyytyväinen ja onnellinen siitä novellista, jonka sain aikaiseksi tuonne Novellit 2008 kisaan. Minusta taitaa koko kirjoittamisen paras hetki olla se, kun valmiin työn sulkee kirjekuoreen ja ajaa autolla postiin. Minulla on sama rituaali joka kerta. Silittelen kirjekuorta samalla tavalla ja käsittelen arvokkaasti. Hassua, mutta siitä on tullut tapa.

Kävin kuitenkin kirjoittelemassa pitkästä aikaa myös jotain tuonne Kirjoittamalla 2 -blogiin. Käykää lukemassa Tarina linnusta ja uni, jonka tänään näin. :)

Ei kommentteja: